Služby
Vedení účetnictví a daňové evidence
- zpracování účetnictví/daňové evidence
- zpracování podkladů pro DPH
- pravidelné informace o stavu pohledávek a závazků
- evidence majetku
- hlídání termínů pro platby daní, záloh na daně a ostatních platebních povinností
- zpracování měsíční uzávěrky včetně výkaznictví a reportingu dle potřeby klienta
- zpracování řádné roční účetní závěrky
- zpracování statistických hlášení
- zastupování klienta na úřadech a kontrolách
- přebírání a předávání dokladů přímo u klienta
- konzultace související s daněmi a účetnictvím
- pomoc podnikatelům při zahájení podnikání
Zpracování daňových přiznání
- Přiznání k dani z přidané hodnoty (měsíčně, čtvrtletně) – včetně souhrnných hlášení
- Přiznání k dani z příjmů fyzických osob (ročně) – zpracování včetně přehledů na zdravotní pojišťovnu a OSSZ
- Přiznání k dani z příjmů právnických osob (ročně) – zpracování včetně výkazů a přílohy k účetní závěrce, podklady pro zápisy z valných hromad, návrhy na rozdělení zisku
- Přiznání k silniční dani (ročně)
- Vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti a funkčních požitků (ročně)
- Vyúčtování daně vybírané srážkou (ročně)
Vedení mzdové a personální agendy včetně výkaznictví
- kompletní zpracování mezd malých a středních podniků
- zpracování vzorů pro pracovně-právní vztahy (pracovní smlouvy, mzdové výměry, dohody o provedení práce, ostatní dokumenty dle zákoníku práce)
- přihlašování a odhlašování zaměstnanců
- měsíční výpočty mezd a komplexní měsíční výkaznictví
- mzdové rekapitulace a přehledy
- převodní příkazy pro mzdy, odvody, srážky z mezd
- odevzdávání zpracovaných hlášení na úřady
- benefity – jejich správné nastavení a evidence
- zpracování evidenčních listů důchodového pojištění
- roční zúčtování zaměstnanců
- konzultace související s personální a mzdovou agendou
- zajištění školení zaměstnanců v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany